Med hjärtat i handen...



Idag är jag riktigt jävla blödig.
Sitter här med mitt hjärta i handen och beskådar det.
Tänker på allt vackert jag har.
Är lycklig över att jag lever.
Att livet är förbannat fint ändå.
Haft en fin helg tillsammans med en av de bästa.
Emma.
Fina fina Emma.
Vackraste Sanna är hemma och vi körde gemensam mysfrukost.
Som jag saknat detta.
Det är nog bland de bästa frukostarna som finns.
Med dessa två.
Spotta galla, dela kärlek.
Dela livet.
Jag älskar er.

Snart ska jag träffa den pojken som gör mig lyckligast.







Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, fina fina. Jag tänkte på morgnarna där i Hässleholm att det var så fint att ha dig där, i sängen på andra sidan rummet. Att vakna där kändes lugnt och tryggt och alldeles fint. Jag älskar dig.

2012-06-03 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0