Resten av ditt liv.

Sanna Holmslykke.
Vilken kvinna!
En av de spontanaste människor jag har träffat.
Hon är vacker som få, ett underbart leende som alltid smittar av sig och en riktigt fin vän.
Imorgon ska hon till Stockoholm.
Körde frukost tillsammans med världens bästa Emma här idag.
Tillsammans satt vi här i min soffa alla tre med tårar i ögonen.
När dom hade gått satt jag och grät i hysteriskt i säkert 20 minuter nere i tvättstugan.
Känns som vi har panik-umgåtts mkt den sista tiden, för att Sannas flytt just kommit närmare.
Nu är det på riktigt.
Imon åker hon.
Verkligheten har kommit ifatt oss.

Jag är så jävla stolt över dig Sanna.
Det är nu du ska göra det.
Du kommer klara detta galant.
Och kom ihåg.
Jag är bara ett telefonsamtal bort.
Lyft luren och slut ögonen så är jag där hos dig.
Smeker din kind och torkar tårar om det behövs.
Skrattar tillsammans med dig,
Ett klick på fejjan så har du mig.
Ett sms och du får svar så snabbt att du inte ens hinner blinka.
Kärlek och lycka till!
Jag kommer och hälsar på dig i slutet på januai.
Det är inte så långt dit. :)

Jag älskar dig och vill leva resten av mitt liv med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0