Never ever.

Klockan närmade sig 12.
Hela morgonen var jag nervös och gick som på nålar.
Snart snart snart.
Väntade på att mobilen skulle börja ringa och jag tittade på klockan var 10 sekund.
Där!
Där kom signalerna.
Med darriga händer svarade jag.

"Hej, det här är bla bla bla bla bla.
Har du hört ngt från Lund?"
Nej det har jag inte, ringde i oktober typ men dom skulle höra av sig så fort de fått fram ngt.
"Jag har fått ett besked och det är att du ska på återbesök men det står inte när"

Eee nej, kanske för att jag inte fått ngt svar än och att jag ska på återbesök sa dom ju till mig redan första gången jag träffade dom?

"Ja, vi kan ju inte göra ngt för ens vi vet ngt därifrån"

Klick.
Typ.
Jaha?
Jo, tackar som frågar.
Jag mår ganska okej, dock bara jobbigt att livet står på pausläge med allt detta..
Men annars mår jag okej.

Han kunde inte ens fråga hur det var med mig.
Hade jag lite förtroende för dig innan, så är det nu noll.
Aldrig i hela mitt liv jag vill att du ska sätta kniven i mig inte.
ALDRIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0