Jag får liksom ingen ordning

Två jobbnätter är avklarade.
Jag gillar att gå hem strax innan 06. på morgonen..
Staden är tyst.
Och mörk.
Ngra få själar som redan är påväg från eller till sitt jobb.
Vinden viner och trots små regnstänk i ansiktet gillar jag det..?!?!

Att gå å lägga mig när nästan alla andra ska gå upp.
Känslan att få lägga sig i sängen vid halv 7 för att just sova är ganska obeskrivlig.

Trots att vägen hem från jobbet inte är lång alls, så hinner jag tänka.
På allt.
Precis allt.
Jag tänker ungefär lika bra där runt 06 snåret efter nattjobb som jag gör när jag diskar.
Vet egentligen inte om det gynnar speciellt mkt just nu då jag inte riktigt vill tänka på en del grejer.

Nästa vecka är det dags att se ut som en heroinmissbrukare igen..
Blodprovstagning is comming up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0