Det har regnat hela sommarn och jag känner med det....

Solen skiner.
Det borde göra denna söndag lite lättare.
Men nej.

Denna söndag är skit.
Jag hatade den så fort jag slog upp ögonen i morse..
05,37.
Kul tid att vakna när man har sovmorgon..

Låg och tittade i taket.
Tänkte.
På livet.

Idag är ingen vidare bra dag.
Jag har ont i magen.
I hjärtat.
Måste avsluta ngt idag.
Som jag inte riktigt vet vad det är.

Låter fröken Horn sätta ord på dagens sinnesstämning...:

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig.
Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig.




Kommentarer
Postat av: jeanette

jag skickar lite kärlek till dig idag! kramar om.

2011-10-02 @ 11:33:41
URL: http://janets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0