Vill men kan inte sova.

Då var det de här med att sova igen..
Dygnsrytmen är rent åt helvete.
Somna tidigt vad är det?
Att man ska jobba dagen efter verkar inte ha större betydelse.
Jag är inte trött om kvällarna.
Jag måste försöka reda ut detta.

Idag är jag fylld med ångest.
Har så ont i magen att jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen.
Det står mig upp i halsen och ja, som så många gånger förr vill jag bara bege mig hemåt och gömma mig i min säng. Dra täcekt över huvudet och bara vara där.

Vad är det jag är rädd för?
Varför håller ångesten på att ta överhand och göra mig svag?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är starkt att visa svaghet, tänk på det fina du! <3

2011-01-03 @ 15:14:14
URL: http://Janets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0