Kissed me to the morning light.





Idag är ingen bra dag.
Jag grät mig till sömns igår.
Idag vaknade jag till tårar.
Hur många gånger jag brytit ihop idag är snart oräkneliga.

Jag städar för att försöka förskingra tankarna.
Diskar, plockar, dammtorkar, dammsuger..
Allt för att bara få vara "fri" från obehagliga känslor, tankar som hemsöker gång på gång.
Men plötsligt kommer det bara över mig så jävla starkt igen.

Jag tänker på mormor.
Jag tänker på denna jävla sjukdom som jag inte ens skulle önska min värsta ovän.
Jag tänker på Emelie.
På Emelies begravning. Hur vackert det var.
Hur den speglade Emelie så mkt. Så vackert med allt rosa och vitt.
All musik som det bara skrek Emelie om.
Jag minns hur jag satt och höll min fina fina Jennifer i handen.
Hur vi kramade varann och hur vi grät tillsammans.

Ett ryck till med dammsugaren..





Kommentarer
Postat av: Robert

Du är fin. När man accepterat att det kommer göra ont i ett helt liv går det lite lättare. Men det kommer av tiden. Ha det det fint och sköt om dig.

2011-01-09 @ 05:53:21
URL: http://gulagarkipelagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0