Fifan för måndag igen.

Upp med humöret!
Glad i hågen!

Nej, inte idag.
Inte idag heller.
Jag behöver inte ens påpeka att jag är trött, för det vet vi alla.

Idag är det lite tungt igen.
Det ordnade till sig ltie igår, kände att det kunde bli bra igen.
Men iadg är jag tillbaka från noll.
I vilket sinnestillstånd jag befinner mig i har jag inte kommir under fund med än.
Käftsmäll, ja det var iaf det jag vaknade av.
Kramp & ångest.
Både i hjärta , i mage och jag vet inte allt.
Fifan.
Jag är trött.

Det som känns bäst med denna dag, är att jag ska träffa Jennifer.
Hon gör mig glad den flickan.
Så förhoppningsvis kan hon göra det idag med.
Kan man få sova tidigt ikv?
Jag vet en som hade behövt det.







Kommentarer
Postat av: SARA

Jag vet en till som hade behövt SOVA TIDIGT IKVÄLL <3

Älskar dig min fina . PUSS!

2011-01-10 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0