Bigger than us

2 dagar med jobbet avverkade nere i Malmö.
Fan alltså, jag gillar staden.
Syster, nu får vi slå våra klocka huvuden ihop och börja leta jobb snart.

Sen kväll och tidig morgon.
Jag är slut i hela huvudet.

Förkylningen tyckte det var dags att bryta ut och våldta sig på min arma kropp.
SÅ tung i huvudet och jag funderar allvarligt på att stoppa in en massa papper i näsan och köra ner en flaskborste i halsen och riva runt.
Var sängen mer lockande än ngnsin när jag vaknade i morse?
Förmodligen är svaret och klingande JA!

Men det finns dom som har det värre.
Jag messade en kompis igår, tyckte att jag behövde lite sympati för min förkylning, att det var lite synd om mig.
Han svarade att han kände sig mer död än levande.
Han hade maginfluensa.
Det finns dom som har det värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0