Ångest.

Då ska man få känna på att man är vuxen nu igen ja..


Känner mig så jävla olustig idag?
Undra om jag har feber,.
Fryser, men i nästa sekund är jag så varm så jag bara vill slita av mig kläderna och ställa mig i en kall dusch, för att sedan igen frysa och vilja bädda ner mig i min säng.

Huvudvärken från helvetet kommer smygande..
Ångestladdad helg, trots en mkt trevlig lördag och den bästa söndagen på länge...

Natten ska vi inte bara tala om,
Snurr snurr snurr, nej  men sätt mig i en karusell som aldrig kommer stanna direkt ist.
Ångest.
Den står mig upp i halsen den där jävla ångesten.

Undra om det är idag jag ska klippa mig och skaffa mig ett liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0