Vill inte.

Jag har tappat motivationen helt.
Platt fall.
Vaknar och undrar va fan jag ska upp och göra så här tidigt.
Nytt datasysmtem på jobbet ska invigas idag.
Fuck it.
Jag vill inte.
Ge mig ngra arbetsbefriade månader så kanske jag kan hitta den där jobbgnistan igen.
Arbetslöst liv? Nej tack.
Men lång semester hade inte suttit speciellt fel alls.
Idag är jag mer trött än på länge.
Ångesten triggar som fan och jag vill inget hellre än att springa hem och gömma mig under täcket.
Parkera mig där och möjligtvis gå upp för att besöka toan, men endast därför isf.
Huvudvärken bankar som fan idag.
Magen är i uppror.
Jag. Vill. Inte. Idag.(hör mig själv säga det i samma tonläge som en trotsig 5åring som absolut inte vill)
Men jag VILL FAKTISKT INTE alls idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0