Denna dag hade jag kunant vara utan.

Om kvällen igår var koas så är ta mig fan denna dagen rent åt helvete.
Tack för att det är fredag.
Om det hade vart ngn annan dag hade jag sjukanmält mig resten av veckan.
ÅT HELVETE.

Tänker på vad min beteendevetare sa igår.
Det låter så bra.
Jag vill kunna tänka exakt så som vi kom fram till.
Men nej.
Det är blockerat idag.
Ingenting tänks som det ska.
Fuck it fuck it fuck it.

En timmes lidande kvar.
Allt känns kaos.
Tankar slåss och besegrar varandra.
Inga bra tankar alls.
Som sagt, en timmes lidande kvar.
Hur ska jag stå ut?
Men en ångest som kväver värre än värst.
Tårarna är inte långt från att svämma över de heller.
Fuck it.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh gumman, jag lider verkligen med dig :( Jag kan inte säga att jag vet hur det är att ha cancer eller när någon av ens bästa vänner tar livet av sig, men jag vet hur det är att ha ångest och fy FAN vad det suger. Låter hemskt att säga men när man väl är där så känns livet jävligt ovärt att leva och man skulle göra vad som helst för att det inte ska vara så för alltid. Och det är det ju oftast inte heller men ibland kan det verkligen kännas så. Hang in there Micka, det kommer bättre tider. Livet är fucked up och förbannat orättvist och vissa får ta mer skit än andra men någon gång blir det bättre, även för de värsta olycksfåglarna :) Du har mig! <3

2011-02-18 @ 22:24:12
URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Postat av: Emma

mikaela är det ngn som är star så är det du! men jag kan precis som du inte sätta mig in i din situation..men som sagt har vi båda erfarenheten av denna ångset och det som kanske inte syns på utsidan men som håller på att göra så man går under på insidan.

din styrka får mig många gånger att verkligen ifrågasätta mig själv..kämpar jag likamycket är jag verkligen stark! du är en förebild för många på olika sätt. jag ser upp till dig ch din kamp och det får mig att tänka på dig som drabbats av ngt du aldrig orsakat själv, det har jag och då måste jag verkligen jobba för att bota det med.

DU ÄR GRYM glöm aldrig det!



Kramar i massor

2011-02-18 @ 23:29:17
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0