We fight the cold together undercover..

Jag har sagt det förr, och jag säger det mer än gärna fler gånger.
Vilka fina vänner jag har.
Skulle för allt i världen inte vilja byta ut er.

Jag är rädd.
Förbannat jävla äckelrädd.
Jag känner mig lycklig och trivs enormt med livet just ikväll.
Känner mig så nöjd över att det precis är som det är..

Jag är livrädd på ett bakslag.
Vad det än är så har jag en orosklump i magen.
Varför kan jag bara inte få vara lycklig.?
Nej, jag är så rädd att jag hade kunnat börja gråta på riktigt.
Så rädd att det ska ligga ett brev med en kallese på posten imon.
Att det ska komma ett anonymt samtal.
Att ngt ska hända ngn.
Fan fan fan.





Kommentarer
Postat av: emma

Humli! Det är din tur, att få vara lycklig! Inte oroa sig i onödan. Blir det nödan så vet du var vi finns, alla dina vänner. Och då kommer vi och gör kramhög tills nödan drar dit pepparn växer!

2011-12-27 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0