Bryt ihop, kom igen.

"I've been down before..
Don't you worry about me,
Cause this heart don't belong to you anymore.."



Sitter och väntar på att jag ska gå till jobbet.
Dagen har varit bra.
Jag har fantastiska vänner.
Helt fucking underbara är dom.

Även om jag kommit till insikt att jag inte vill ha dig längre, tänker jag på dig ikväll.
Fast ikv så tänker jag mest att jag tycker synd om dig.
Att det måste vara ett rent helvete att vara dig.
No offense men va fan?

2 jobbpass kvar.
Ledig på lördag.
Långhelg is comming up, jobb först torsdag nästa vecka.
Trivs ganska bra med det.

Fått utlopp för min kreativitet idag, känns förbannat bra.
När jag är nere, hjälper det att få skapa.
Har saknat det.
Måste ta vara mer på det.
Jag känner det.
Lägga lite kärlek i händerna igen.
Jag jobbar på den.

Jag bryter ihop, jag kommer igen.
I've been down before...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0