DIN dag

"om du var vaken skulle jag ge dig allt det där, jag aldrig ger dig.
jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag..."


Forever 21.
Ja, det är du.
Va fan Emelie.
Vi skulle ju bli gamla tillsammans.
Ha rullator-race på kullerstenarna.
Gå hand i hand och fika när vi var så där russin-skrynkliga.
Med våra små tantväskor i handen och så skulle vi skvallra så högt så att alla hörde bara frö att vi glömt sätta igång hörappareterna.
Åka på resor med alla andra gamla. Men vi skulle känt oss precis lika unga då som nu.
Tycka att människor av det manliga könet fortfarande skulle skallas, fast vi var gifta med underbara män.
För så är det lite alltid, att män borde skallas.

I lördags var jag på fest.
Färska Prinzen spelades.
Jag sjön för dig.
Jag sjöng så innerligt för dig.
Tills tårarna kom och jag fick låsa in mig på toaletten för att behärska mig.
Jag saknar dig min vän, saknar saknar dig så fruktansvärt.

Ikväll ska jag gå till din grav.
Det är med vemod i blicken och i hjärtat.
Känner på mig att tårarna kommer trilla.
Men det ska dom fan få göra.
För jag saknar dig så förbannat mkt min vän.
Att det värker i hjärtat.
Grattis på din dag Emelie.
Jag älskar dig.
        <3






Kommentarer
Postat av: JEANETTE

vilken fin text, jag sitter här med tårar i ögon...



sv: tack superfina du, på bikbok har jag köpt dem, super skönt verkligen! <3

2010-09-29 @ 16:16:19
URL: http://jeanetteasvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0