Ett sånt jävla segertåg.



En av dina favoriter spelas på radion.
Alltid, var enda gång den låten dyker upp så blir jag varm i hjärtat för tankarna drar till dig lika starkt, lika mkt, precis varje gång.
Om du hade funnits i denna värld, hade jag skickat iväg ett litet sms.
Skrivit att jag tänker extra mkt på dig just nu och att jag saknar dig.
Ofantligt mycket.
Det var alldelels för längesen vi sågs min vän.
Det var även längesen du besökte mina drömmar.
Jag saknar dig.
Lyssnar på Familjens nyaste platta i min ensamhet just nu.
En tår faller sakta ner för min kind och jag fångar snabbt upp den med tröjärmen.
Vi hade älskat albumet tillsammans.
Emelie, Emelie, Emelie.
Hoppas att du har det bra där du är.

Den tiden jag fick med dig, den var ett jävla segertåg.
Tack för att jag fick ta del av den, fina fina Emelie.

Jag saknar dig.

    <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0