Nervös..

Mmm, så in i helvete faktsikt..
Inte okej ngnstans.

Snart ska jag åka till sjukhuset och det vankas blodprovstagning.
Genom port-a-carten.
Som flyttat sig.
Jag är rädd.
Livrädd att det inte går att ta prov.
Så förbannat rädd att dom ska säga att den måste opereras om.
Jag vill inte..

Tårarna är nära..
Ack så nära.
Helvete..

Peppa till nu för fan Mikaela!
Detta ska gå bra, det är ingen fara..
Du är stark , du klarar detta!
Mm, men just nu vill jag bara vara.
Bara vara, hemma i min säng och varken tänka på sjukhus, behandling, blodprov, jobb, eller ngt över huvudtaget....
Pepp Mikaela, pepp...



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer gå bra!

Håller på dig ska du veta.

2010-05-03 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0