Kärlek vid sista ögonkastet...





Ja, maskinen i mitt hjärta.
En av mina underbara vänner introducerade dom mer än ngnsin i mitt hjärta.
Emelie, ja det var du!
Den 14/5 skulle vara vår dag.
Maskinen skulle få rappa sina texter, där dom är som bäst.
Men jag måste avböjja..
Till detta evanemag, som jag sett fram emot så...
Det ska bli operation den 11..
Prelimenär tid...
Så ingen Maskinen för min del..

Port-a-carten ska antingen flyttas, eller bytas ut..
Lokalbedövning, jo jag tackar....
Var ju detta jag bävade för..
Tårar trillar..
Jag är rädd.

Det blev iaf behandling denna veckan.
Det gick å sticka i den, om man körde långt ner där det fanns tillräckligt med hud.
Nu ser det äckligare ut än ngnsin..
Okej, inte lika äckligt som det såg ut när den precis var ditsatt, men inte långt ifrån..



Kommentarer
Postat av: Alexandra Karlsson

Du är så duktig och stark vännen!

Kom ihåg det :)



Puss o kram, vi får höras o ta en fika snart!

2010-05-04 @ 16:51:58
Postat av: Nea

Stor kram och massa KÄRLEK vännen!!!! <3

2010-05-04 @ 20:45:14
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

kärlek, du är bäst! :)

2010-05-04 @ 22:54:33
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0