Hjärtat var rispat..

Det känns fortfarande förjävligt..
Att du kunde ha sånna problem att du var tvungen att ta till självmord.
Ngt som vi aldrig kommer att förstå...

Jag har ont överallt.
Precis överallt..
Ont i mitt hjärta, du saknas så oerhört min älskade fina vän.

Jag har ont i magen.
Dels är jag duktigt nervös inför morgondagen, då port-a-carten ska flyttas..
Ännu en operation med lokalbedövning.

Akuten igår blev det tillslut.
Jag trodde att min mage skulle gå sönder.
Och som vi alla vet, akuten, det gäller ju att man inte har ngn tid att passa.
Vänta vänta vänta..
På bättre tider eller vad?
Pappa och jag pratade om dig Emelie, i väntan på att dom skulle göra ngt med mig.

Doktorn kom in, klämde å kände.
Förmodligen sammanväxtning, dvs tarmvred.
Jaha, tack för den.
Inte nog med att urinvägsinfektion konstaterades i förra veckan, nej, ge mig lite tarmvred med för helvete..
Jag vill bara kunna känna lyck aför tillfället..
Aldrig ska man få vara lycklig..
Alltid är det ngt.
Jag vill bli frisk, slippa känna smärta..
Ha ett friskt liv..

Blev hemskickad med en smärtstillande spruta i benet.
Det var det.
Har precis ringt stomiterapeuten.
Hon tyckte det var konstigt att jag blivit hemskickad om doktorn misstänkt tarmvred.
Fick jag ännu ondare nu?
Ja.
Nervösiteten stiger..
Jag gråter..
Akuten i Karlskrona sa hon nu.
Fan fan fan fan..
Jag är livrädd..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan

Jag sökte som dig akuten för min onda magen, har tarmcancer sedan january

dom röntgar 5-min hela buken och det syns om det är tarmvred

det finns forum cancertjejer.se där finns unga tjejer med coloncancer mellan 27-30år och äldre

Ha det bra.Kajsa

2010-05-10 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0