Where is my mind?

Uppenbarligen ngn helt annan stans än vad det borde befinna sig..
Mitt sinne är förvirrat..
Inte bara av en sak.
Allt snurrar..
Jag känner mig fortfarande full..
Helgens bravader blev för många, för mkt..
Jag måste skärpa mig.

Idag har jag har pratat konstant.
Enda sen i fredags, när jag var tillbaka på jobbet efter nästan en hel veckas feber, så har käften glapprat i 190, konstant.
Efter 20 minuters malande på jobbet med en kollega idag, så fick han säga till mig att jag kanske skulle jobba lite?
Idag hade jag platsat som försäljare..
Jag har nog vart pain in the ass.

Ingen behandling denna veckan..
Värdena var inte tillräckligt bra..
Men nu har dom ÄNTLIGEN fixat så jag kan ta blodproverna genom min port-a-cart.
På tiden kan man tycka..
Att man alltid ska behöva ta reda på allt själv för att få någonting gjort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0