Jag behöver bli frisk.

Vad har jag gjort idag..?
Hm, det är fan frågan..
Håller på att få sitt- respektive liggsår för jag gör inget annat än just sitter och ligger..
Soffan är min bästa vän för tillfället..
Och frågan är hur bra den är som vän egentligen?

Jag orkar ingenting..
Febern är inte lika hög idag.
Eftesom jag inte förbrukar ngn energi, kräver min kropp ingen mat.
Och så fort jag försöker äta ngt så kommer svaga kramper i magen krypandes igen.

Jag behöver bli frisk och komma tillbaka till jobbet, till verkligheten.
Jag håller på att bli knäpp av att bara gå hemma ensam om dagarna.
Jag tänker för mkt..
Tankarna trillar in på dumma spår..
Cancer.
Cancer.
Cancer.
Denna jävla sjukdom etsar sig fast ännu mer i mitt sinne än vanligt..
Den tar över mina tankar så fort det kommer åt, och det är ofta ofta ofta när jag går här hemma i min ensamhet.
(okej, jag överdrev med går, för jag ligger å sitter mest...)
Yrseln gör sig påmind varje gång jag reser mig.
Jag vill bli frisk.
Jag behöver bli frisk..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0