Feberfrossa, men VARMT välkommen för fan....

Jag fullkomligt kokar.

Känns som ngn stoppat ner mig i ryckande hett vatten å sedan brassat på värmen ännu mer.
Ligger nerstoppad i sängen.
Jag brinner nästan.
Kurerar mig med litervis av vatten, alvedonen håller på att värka i min kropp..
Förhoppningsvis får Sophie Zelmanis ljuva stämma mig att somna och vakna friskare än friskast!

Jag skulle ju regera 2 HELA dagar på jobbet.
Ensam på kontoret och lirat spotify på hög nivå från morgon till kväll ist för att lyssna på P4..
Men tji fick jag.
Ist får man ligga hemma å det känns som man ska frysa ihjäl, samtidigt som jag är så överhettad att det känns som jag själv snart självantänder..

Fan fan fan fan.
Jag vill inte ha ngt med denna satans feber att göra..
Tårarna bränner innanför ögonlocken till råga på allt med.
Det suger stenhårt...

Kan det vara cellgifterna som fått mig febrig???
Ett samtal till Marie på dagvården i Kna får det bli imon när jag vaknar.
Det går ju en massa skit nu med så kanske inte är det ändå trots allt..

Ett sjukt udda blåmårke börjar träda fram på ovansidan av min vänstra hand?
Va fan är det om da?
Ser ut som jag blivit myggbiten eller fått en jävla spruta instucken i handen med???
Är det många saker som är så oklara från i lördags???
Tycks mig komma ihåg att det började klia på handen under kvällens gång. Men alkoholen tog visst bort det ganska snabbt....
Fan.
Jag vill bli frisk!



Kommentarer
Postat av: Annie

Stackars vännen :( Kärlek till dig<3

2010-03-23 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0