Bara att gilla läget antar jag..

Fjärde behandlingstillfället är över.
Nästa omgång har jag nått hälften.
Inatt mådde jag as.
Helt hysterikst..
Tog ett tag innan John Blund trädde in.
Men lika fort som han kom, försvann han och lyste starkt med sin frånvaro.
Hann i princip sova 1 timme, sen satte cellgifterna in en av biverkningarna.
Illamående på HÖG nivå som resulterade , ja ni fattar..
Sjukt obehagligt...

Eftersom blodvärdena/blodkropparna inte riktigt vill återhämta sig mellan behandlingarna har doktorn kommit fram till att det är onödigt att jag går och tar nya blodprov var å varannan vecka i onödan.
Så nu är det bestämt.
Det blir behandling en gång i månaden ungefär.
Detta kommer dra ut på tiden, ngt enormt.
Dvs att behandlingen inte kommer att vara klar för i september-oktober..
Kul, kul liv..
Men det är väl bara att upp med hakan å gilla läget.
Bra som fan ska det ju iaf bli.






Kommentarer
Postat av: E

Du kommer klara detta utan större beskymmer Mikaela.

Du är stark, jag håller på dig!

2010-03-11 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0