Emelie....



Igår var jag, Malin & Jack hemma hos din mamma och pappa.
Lånade bil och bestämde på vägen dit att vi skulle försöka vara glada.
Vi skulle få ngt av dig.
Ngt som du hade bestämt att vi skulle ha.
När vi kom dit möttes vi av din söta mamma.
Vilka fina föräldrar du har vännen.

Vi gick ner i källaren, till ditt rum.
Var så konstigt att alla vi satt där, i ditt rum, utan dig.
Din mamma gav mig en Betty.
Betty, som du älskade.
Jag blev varm i hjärtat för jag vet hur mkt dessa figurer betydde för dig.
Du var så kräsen när en ny skulle införskaffas i samlingen.
Du valde dem med stor omsorg och kärlek.
Du gjorde allt med kärlek.
Även detta.
Du älskade Betty och gav bort dom nu till dom du älskar.
Jag älskar dig.
Och kommer alltid att göra det.


Emelie, alltid i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0