Lund is comming up...

Svar från röntgen kom igårkväll.
Dolt nummer fuck.
Jag visste vad det handlade om..

Röntgenbeskedet..
Det som jag nästa kunnat förtränga för en stund.
Det hade hittats ngt som de inte vet vad det är.
Under ena njuren, alldeles nära där de opererat.
Förhoppningsvis är det bara en ärrbildning.
Jag ber till högre makter om att det bara är det.
Eller ngt annat ofarligt.
Jag orkar inte med mer.
Pallar inte mer motgångar just nu?
Varför i helvete ska man inte få vara lite lycklig ngn jävla gång.

Idag ringde de från Lund.
En kameraundersökning är planerad på fredag. Nu på fredag.
Jag är rädd.
Nervös.
Men så in i helvetes taggad.
För jag ska klara detta.
Jag vill inte dö.
Jag har så mkt kvar att leva för.
JAG SKA KLARA DETTA.
DET SKA JAG.


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag håller båda tummarna på fredag kram..klart du ska klara detta..<3

2010-06-02 @ 17:13:47
Postat av: sandra

älskade vän, de finns inget annat än att du SKA klara detta !! all styrka till dig <3

2010-06-02 @ 19:18:25
Postat av: Sara Rara

MICKAN!!! Jag håller tummarna för dig imorn. Klart du ska klara detta, DU KLARAR DETTA! Finns inget annat i denna värld !! <3

2010-06-03 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0