Hur kunde jag förtränga????

Jag har glömt.
Jag har helt totalt förträngt.
Hur har jag kunnat glömma bort att jag röntgades förra vecka?
Att jag kanske borde få ett svar intrillandes i mitt liv nu denna?
Eftersom cellgiftsdoktorn är inblandad så var ju kanske chansen ganska stor att jag skulle få veta det nu denna veckan??
Nej, har har helt förträngt detta.
Har varit oerhört mkt nu sista tiden iofs..
Mkt på jobbet+att jag  varit där själv.
Mkt med flytt.
Mkt tankar på Emelie.
Men jag kan inte begripa hur jag har lyckats förtränga???
Kanske för att jag är rädd för svaret..
Duktigt rädd för svaret..
Idag sa min cellgiftsdoktor att det skulle vara röntgenjour i eftermiddag/kväll.
Han sa att han skulle ringa mig ikv.
Jag är rädd..
Så in i hevetes rädd.
Och nervös till tusen.
Jag har ont i magen.
Jag fryser.
Jag vill gråta.
Gråta gråta gråta bara för att jag är nog mest rädd i världen för tillfället...
Men va fan Mikaela.
Kom igen nu!
Det ska inte vara ngt, allt SKA vara bra.
Jag önskar verkligen och innerligt att det är så.
DET SKA VARA SÅ.


Kommentarer
Postat av: Annie

Det SKA verkligen vara bra. Det kommer vara bra! Jag är här i andra änden när du behöver skrika, gråta, prata, skratta.. ja, när som helt enkelt. Kärlek min vän<3

2010-06-01 @ 17:50:53
Postat av: Nea

Det blir bra min älskade. Det SKA det bli, det finns inget annat.

Du är fantastisk!!

2010-06-02 @ 13:00:06
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0