Emelie....

Idag vet jag inte riktigt vad jag har mig själv.
Tankar snurrar.
Vet inte riktigt vad jag vill.
Vill ja gråta?
Vill jag skratta?

Jag måste städa.
Får ta tag i det.
Spela musik, din musik så lite motivation trillar in..
Men är det din musik som verkligen passar sig bäst idag tro?

Jag pratade med min kusin igår.
Han har fått en fot in i musikvärlden.
Han sa att det var bara att ringa om jag skulle till Stockholm, så kanske han kunde fixa ngn bra konsert vi kunde gå på.
Han berättade även att han kände en kille som var med i Famlijen.
Ditt älskade Famlijen.
Att han vart på releasfest för deras nya platta för ett tag sen.
Älskade Emelie, varför finns du inte längre?
Jag hade så gärna velat att du skulle vara med.
Följa med mig till storstan och trilla in på ngn bra konsert och klubb.
Jag saknar dig så det gör ont min vän.
Jag saknar dig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner med dig Mikaela.

Har oxå förlorat en nära vän....

Jag tänker på dig.

2010-06-26 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0