..är att från samma säng, lyssna till samma regn...

Sommar?
Vad är det?
Uppenbarligen inget som vill infinna sig i lilla landet Sverige.
Absolut inte i lilla staden Karlshamn.

Idag känner jag mig som vädret.
På gränsen till att börja regna.
Tårarna bränner enormt bakom ögonlocken.
Jag vill bara hem å lägga mig i sängen.
Sova  bort det onda som satt en obehaglig sinnesstämning i min hjärna. I min kropp.

Igår var det after work.
En mkt trevlig tillställning.
&Vin, jag skulle kunna hylla deras pizzor till himlen.

Jag skulle även hylla dig min vän.
Det vet du.
Jag saknar dig.
Jag saknar dig så det gör ont idag.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Såg dig där igår tror jag. Deras pizzor är underbara. Ha det bra.

2010-06-18 @ 11:45:14
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: sara

svar: hihi. om det är något man kan lyssna på i sju timmar så måste det vara oskar! ;)

2010-06-18 @ 12:45:13
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0