inte lönt å dansa, du kan inte greppa min avancerade takt

Söndag.
Söndag brukar betyda ångest.
Men denna dag har tydligen blivit helt befriad från denna känsla, detta ord och allt som har innebörden av just ångest.

Lördag=fest.
Även gårdagen bjöd på det.
Fick umgås med nårga av mina fina flickor som alltid får mig på bra humör.
Minglade till det enormt på Mingel.
En kul, kul kväll.

Jag släpade ut mig på en promenad innan i det vackra vårvädret.
Musik i lurarna och solen i ögonen!
För idag var det verkligen vår.
Jag har nog blivit kär i ljudet av smältande snö.

Måndag imon,.
Blodprovstagning.
Jag å pensionärerna.
Ja, så är det.
Får minsann se till att bli behandling denna veckan kan jag tycka!
Så håll tummarna för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0