.

Egentligen skulle jag jobbat nu i eftermiddag.
Men det blev inget av det.
Kände mig helt klubbad efter behandlingen idag.
Hem och försöka äta, illamåendet sitter där igen.
Kröp ner i sängen och somnade som en stock.
Efter det en promenad ute i det lilla solsken som lyckades ta sig fram efter snöfallet.
Mmm, snö igen..
Det var man ju jävligt pepp på.
Ge oss mer snö, halka och kyla.
För våren, ja den kan vi väl vänta på?
Jag vill ju kunna börja med min vårjacka!

Imorgon är det bätte igen!
Det ska det vara!
Back on track!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en fantastisk människa Mikaela!

Du kommer fixa detta!

Vi tror på dig!

2010-02-11 @ 10:12:36
Postat av: Leia ♥

Mår du bättre idag?

2010-02-11 @ 13:08:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tråkigt att det sitter i fortfarande :S



Här är allt bra.



Så vad gör du, vilar?

2010-02-11 @ 14:56:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0