Saknar du nån du en gång trodde du kände..

Nu är det över.
Årets julfirande.
Julafton, hemma hos min moster tillsammans med släkten.
Hem till mamma och pappa.
För jävla bra.

Juldagen.
Underbar middag hemma hos finfina Sandra med underbara människor.
Gjorde golvet som fan?
Ja det kan vi ju säga.
Men kul hade vi.
Omgiven av människor som jag älskar.
Ja, jag sa det.
Jag älskar ta mig fan er.

Annandagen och varm choklad med lillasyster.
Kalkonmiddag med släkten,
Den där traditionella som alltid infinner sig när man mår lite mindre bra.
Ungefär lika ont som jag har på min blåmärksklädda rygg idag efter att ha sett golvet från en helt annan vinkel än vanligt har jag i hjärtat idag..

Saknar allt det vi hade.
Förra året vid den här tiden.
Jag saknar det så det gör så förbannat ont..
Ikväll är det lite extra jobbigt.
Melissa Horn på hög nivå och små tårar får falla fritt längs kinderna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0