Kaos.

Kul att min mobil strejkar.
Verkar ha gjort det till en dum vana att inte vilja ringa på morgonen.
Visst skönt med sovmorgon, men inte speciellt skönt när man får stressa som en jude för att hinna med allt innan man ska till jobbet.
Idag är en tung dag.
Även om helgen har varit underbar på många sätt och vis, STORT tack för det, så fanns det även bitar jag hade kunnat vara utan.
Fan.

Idag är verkligen ingen bra dag.
Inte alls.
Sen att det var ett tag sen jag grät nu, sen jag lättade på trycket med tårar sist, känns inte heller speciellt bra,
Känns för jävla illa rent ut sagt.
Känner att det bränner bakom ögonlocken.
Fan, bara det kan hålla tills jag kommer hem.
Om jag ska gråta idag så vill jag göra det i min ensamhet.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0