It's a cold and it's a broken hallelujah




Långa nätter som Melissa Horn sjunger.
Det är det så mina nätter ser ut för det mesta nuförtiden.
Långa och sömnlösa.
Jag vet att detta inte är första gången jag säger det.
Och det börjar bli uttjatat.
Det är det för mig med.
Ganska mkt oxå.
Ett nyårslöfte redan där kanske, sova mera?

Detta är sista natten detta året.
Imorgon vid den här tiden ska man förbereda skålandet, se till att man har några av sina finaste vänner vid sin sida, stå där i kylan med höga förväntningar på ett riktigt bra år.
Löften ska skapas, för att i nästa sekund brytas.
Så uppstyltat för en kväll.
Imorgon ska jag leta riktigt ordentligt i badrumsskåpet efter ett ngt sånär tvättäkta humör och försöka ha en riktigt trevlig kväll och njuta.
Inte för många förhoppningar, men jag vill ha trevligt.

Denna natten är ganska jobbig.
Hallelujah går på repeat.
Den är fin.
jag är vemodig.
Tänker på Emelie.
Saknar henne.
Tänker på mormor.
Som lagts in på sjukhus.
Hur gärna jag vill träffa henne trots att jag fullkomligt hatar och fylls med så mkt obehag av sjukhus.
Men just nu hade jag gjort ganska mkt för att få se min älskade lilla mormor.
Tårar trilla
Och ja, det får ta mig fan trilla.
Hallelujah en gång till.
Sen får jag nog ta tag i det här med sovandet..



Kommentarer
Postat av: ELLEN

Fint. Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Hittade du inget i mellandagarna? Nu har jag sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-01-01 @ 18:40:19
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Om du inte har mycket för dig nån kväll så fylla gärna in filmlistan som finns att hitta i min blogg! Trevligt tidsfördriv om inte annat!

2011-01-02 @ 03:43:30
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0