Imorgon ska jag göra ngt jag vill dela med dig,

Morgondagen är ngt jag längtar efter.
Längtat så innerligt efter.
Men det är med skräckblandad förtjusning jag ser på det ikv...

Fredagen den 20 augusti.
Maskinen kommer till lilla Karlshamn.
Till lilla Karlshamn?
Emelie, DITT band kommer ta mig fan till Karlshamn?!?!
Å var är du?
Varför är du inte här?

Ärligt talat så vet jag inte hur jag kommer ta morgondagen.
Antingen är jag lycklig så in i.
Eller så gråter jag.
För att jag saknar dig & hade velat dela detta ögonblick med just dig Emelie.
Men jag ska ta med dig ändå.
I mitt hjärta,
För där är du alltid.

Kvällen kan tänkas att bli jobbig.
Men jag ska göra det bästa av situationen.
Jag kommer relatera varje minut, var sekund till dig.
Mer än vanligt.

Jag ska blunda å minnas dig mer än ngnsin.
Du ska fan få dela detta ögonblick med mig, vare sig du vill eller inte!
Imon är det jag som bestämmer det!
Älskade älskade Emelie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0