Packa eller packad?

Jàg håller på att packa.
Packa ner alla mina grejer..
Det är inget kul..
Eller jo, det är med skräckblandad förtjusning.
Fan.
Jag ska bli stor på riktigt nu alltså.
Va rädd jag kommer vara den första tiden.
Här hemma är det ju alltid ngn runt omkring en?
Katter, människor?

Flytta hemifrån?
Det känns ganska stort.
Men det är fan på tiden.
Men allt ska inte med.
Nej.
Min säng ska minsann finnas kvar här så jag kan komma hem å sova här när jag vill!

Just nu håller jag på att packa kläder.
Kläder kläder kläder, överallt..
Just nu vill jag mest bara slänga allt..
Är sjuktomotiverad.
Hur ska jag veta att jag inte vill ha just den tröjan, eller den klänningen på mig i nästa vecka?
Hm..
I-lands-problem.....

Men det ska bli kul:)
Med egen lägenhet.
Få göra precis som jag vill.

Längtar lite smått tills fredag, men den kommer snart.
Då ska sis å jag på syster weekend!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0