Misshandlade kärl?

Jag förstår inte.
Att det kan vara så jäkla svårt att sticka en i armen för att ta ett blodprov.
Visst, jag är väl kanske ganska medveten om att det tydligen inte är så lätt på mig?
Men varför kan vissa å andra inte?

Om man jobbar på ett lab, där man i princip bara sticker folk i armarna hela dagarna, borde man inte lära sig hur man ska gå till väga då kan jag undra..
En kompis sa att dom missköter sitt jobb med att inte kunna.

Min högerarm ser för jävlig ut efter gårdagens stick..
Helt och hållet totalt söndermisshandlad..
Inte okej ngnstans.

Å sen att det inte blev behandling denna veckan heller, ja det var ju inget vidare kul det heller....


Kommentarer
Postat av: sandra

Håller med fullstädigt, dom borde kunna sitt jobb! Tänker på dig. Kärlek i massor <3

2010-04-27 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0