Som min gode vän sa:

" Det är ngn som vill dig ngt illa och som har gjort en vodo-docka!"

Ja, å jag undrar fan om det inte är det på riktigt alltså..
Motgång efter motgång....
Undersökningar - operation - ännu mera undersökningar på g...
Smärta, både i kropp & hjärta...
Fysiskt & psysiskt
Allt bara snurrar..

Sömnlösa nätter
Låånga dagar fyllda med för alldeles många tankar som inte borde ens tänkas..
Fan fan fan

Men vad  gör man...
Mitt i allt detta depp måste man försöka se ljuset igen..
Hitta den där motivationen..
Tår efter tår rullar ner för min kind...
Ett krampaktigt tag om din hand
Verkar inte som jag kommer att få hålla den så länge till
Du snackar om att tycka om, betydelse, och att jag kallar fram känslor och att se saker och ting ur ett annat perspektiv, en annan synvinkel.
Men vad tjänar det till..?
Att saker och ting gått för snabbt
Kan till viss del hålla med
Allt, precis ALLT hände på en och samma gång...
Å nu kanske det snart bara är jag som är kvar i detta..
Fan fan fan
Jag håller nog på att bli knäpp..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0