Lördagen den 10 oktober.

En dag närmare operationen..
Hörde på radion att Maskinen släpper sin nya platta just det datumet...
Hoppas att dom ger mig lite styrka i allt detta å peppar på med sin musik som bara dom kan.

Idag var det fika med Ida.
Vi är ganska lika hon och jag.
Skönt att kunna släppa alla tankar på allt hemskt å eländigt å bara få känna sig som vanligt.
Frisk.
Kunna skratta obehindrat, utan ngra konstigheter.
Tack Ida :)
Fick även en liten ängel, den ska få vara med överallt:)

Jag kände mig så förbannat snygg idag.
Men ack så ful på insidan... Inte till sinnet, men i själva kroppen..
Rädslan och oron triggar....
Magontet sitter där det sitter..
 
Men kvällen ska försökas göra rolig!
Måste hitta på saker, blir galen av att bara sitta hemma på en stol å glo rakt in i väggen.
Försöka leva livet normalt..
Känns som det är bästa sättet att tackla detta....
Jag ska banne mig bli en vinnare i detta!
Jävlar att jag ska!!!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag vet precis hur du känner det! Är själv drabbad av cancer även om det inte är samma sort som du har. Har genomgått cytostatika och strålning och är nu fri från skiten! Dock med en risk att det kan komma tillbaka i benmärgen där jag hade bl.a. Styrkekramar från mig!!!

2009-10-10 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0