Fredag

Idag är det fredag.
Helgen är fullbokad.
En massa roliga och trevliga saker ska hinnas med!
Synd bara att det är 24 timmar per dygn..
Känns inte riktigt som jag kommer hinna med allt jag vill denna helgen..
På måndag läggs jag in.
Operationen ska visst ske i Lund nu.
SÅ på tisdag smäller det.
Då ska denna jävla sjukdom börja utplånas!
Kampen ska starta på riktigt å fan vad jag ska vinna den!!!
Samtidigt som man bara vill ha bort skiten från kroppen så är jag förbannat rädd..
Vill liksom inte riktigt inse att det är så jävla allvarligt som det är..
Jag har fan cancer?
Cancer?
Jag? Nej, det känns fortfarande fruktansvärt obegripligt...
Helt sinnes..



Kommentarer
Postat av: Lotta vimmelmamman

Tänker på dig. Det här fixar du!!

Kram Lotta

2009-10-30 @ 13:26:21
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/
Postat av: Ullis i Eskilstuna

Jag är en okänd bloggläsare som tänker på dig jättemycket! Hittade till dig via vimmelmammans blogg. Har själv gått igenom både strålning och cellgifter, och är just nu cancerfri. Klart att det kommer att gå bra för dig också!

Massor av styrkekramar!

2009-10-31 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0