Förskingra tankarna..?

Gårdagen var tung.
Frågan är om inte denna dag kändes lite tyngre?
Hoppas att det vänder...

Det är alltid jobbigt att gå upp när klockan ringer och det är måndagsmorgon.
Men idag hade jag nästan gjort vad som helst för att få ligga kvar.
Somna om, stänga inne värmen i täcket och bara sova sova sova.
Sova så länge jag hade velat å känt för.
Men nej.
Sova kan jag fan göra ngn annan dag.
Jag ska minsann jobba så länge jag kan innan operationen.
Inget mesande med att ligga hemma i sängen å sova bort dagen.
Även om det hade varit innerligt skönt och kanske välbehövligt...
Nej, dagen ska spenderas på jobbet så länge det går..
Försöka fokusera på annat och förskingra tankarna så gott det går.
Får bli ett samtal ner till Malmö idag.
Förhoppningsvis kan dom stilla min oro litegranna...

Fan fan fan.
Varför i helvete får man denna jävla sjukdomen???
Kan ngn svara mig på det?
Vad ha man gjort för att drabbas av det?
Ingen i släkten har ju det??
Fan fan fan..
Det känns å jävla orättvist..
Inte för att jag önskar att ngn skulle behöva drabbas av det.
Men varför?
Varför varför varför???
Varför just jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0