Förmodligen dagens sjukaste!

Denna händelse utspelar sig på jobbet.

Jag står inne i labbet och häller oljor, som en helt vanlig jobbdag liksom.
En man från Buissnescare kommer in och kollar förbandslådorna.
Vi har tydligen fått nya, som ska vara bättre.
Okej, bra antar jag.

Efter en stunds grejande å antecknande i ett block går han igen.
Det går typ 10 min sen rätt  var det är så är han där igen.???
Han börjar snacka lite å frågar hur länge jag har jobb?
Okeeej känner jag..?
Jag svarar artigt som den artiga människan jag är, att jag har jobb året ut och är utbildad florist så lite malplacerad är jag nog trots allt. Men i dessa tider ska man vara glad att man har ett jobb!

Rätt som det är från ingenstans kastar han ur sig att han tycker att en fika efter jobbet ngn dag hade passat fin fint.
HAHAHHA! What liksom???;)
Jag blir helt paff å håller på att börja skratta. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till så jag utbrister.
"Men jag är UPPTAGEN!!"
Han menar på att det är ju bara en fika. Det kan jag ha nytta av i framtiden.
Han ger mig ett visitkort och tycker att vi ska höras.
Okeeeeej!
Hahahahah,. skrattretande ytterst skrattretande;)


Inte för att jag är den som är den men okej om han hade varit 7 år yngre å a good-looking-man liksom, men wtf!
Hahahahahahahaha!



Kommentarer
Postat av: Annie

Hahaha fy fan vad kul ;)

2009-10-05 @ 23:39:48
URL: http://anniething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0