Ett brev på posten.

Igår kändes det bara som man gick runt i en låtsasvärld.
Allt kändes så förbannat bra!
Men rätt som det var så var man tillbaka i verkligheten igen.
Tillbaka till dessa obeskrivliga tankar som tar upp oerhört mkt av min tid...
Ett brev på posten.
Kallelse till lungröntgen idag 11.30.
Hm, för en gång skull kom kallelsen snabbt?
Herre hjärtanes! Finns det folk inom vården som jobbar snabbt???
Det var ju en positiv sak åtminstonne.
Samtidigt som allt bara känns som en ond och overklig dröm som gör ofattbart ont ui hjärtat å sinnet, rullar livet på som vanligt.
Känns så innerligt skönt att det kan göra det oxå..
Att man kan få skratta, vara lite av sitt vanliga jag mitt all denna skit.




Kommentarer
Postat av: Maria edvardsson

Tänker på dig och ger dig all cred för att du är så jäkla stark det är det du kommer vinna på. Sen måste man få vara ledsen och gråta ut hur mycket som helst, det är viktigt. Men så stark som du är skulle alla vara, jag håller på dig! Tusenmiljoner kramar till dig /Maria

2009-10-22 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0