En bra dag

Igår var en ganska bra dag.
Fick känna mig frisk.
Göra roliga saker och tänkte inte så mkt på cancern.
Kändes så skönt!
Umgås med härliga & trevliga människor!
Se bara positivt på livet, jag det var riktigt härligt.
Kvällen bjöd på ngt utöver det vanliga.
Livesänd Robbie Willams-konsert.
Mkt bra, och trevligt sällskap.
Känna mig riktigt snygg i min nyinköpta klänning:)
Sånna kvällar kan gynna ganska mkt fakitskt.

Idag är det onsdag.
Mitt i veckan.
Dagarna närmar sig.
Jag är rädd..
Försov mig i morse.
Dagen brukar bli kass då.
En kaffe på det så kanske det ordnar upp sig..


Kommentarer
Postat av: johansson

jag håller med. trevligt sällskap var det..

2009-10-21 @ 08:27:03
Postat av: emelie

har bara en sak att säga till dig babe:

kärlek :)

2009-10-21 @ 16:41:43
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0