...









Rosabandetkampanjen.
Bröstcancer.
Vart man än går, vart man än ser å var man än hör, så är det reklam för detta.
Det är jävulskt påfrestande faktsikt..
Inte nog med att man tänker på cancer dagligen, så ska det uppmärksammas mer å mer å mer..
Visst det är väl bra..
Men inte så jäkla kul när man vet att ngt växer å håller på i en själv..
fan..

Ska ner till Malmö på onsdag nästa vecka.
Ska göra ngn tarmundersökning.
Laxera i 3 dagar.
3 dagar??
Jag kommer fan vara helt död i kroppen efter det.
En tanta ringde till mig på jobbet idag.
Oförskämd till tusen var hon.
"Jag behöver veta om du ska göra denna undersöknigen eller inte så jag inte lägger ner en massa onödig tid på det"
Jaha??
Men om doktorn har bestämt att jag ska göra en undersökning, så har jag väl inte val menade jag?
"Klart du har ett val, säger tantan. Det är många som inte vill göra sånna här undersökningar."
Men jag vill ju bli frisk?!?!?!?
"Men lyssna på mig nu, måste ju veta om det är ngn mening att jag lägger tid på detta"
Okeeej!
Tanta! Klart jag vill bli frisk din jävla *****! Va fan tror du..???!?!?!?
Om doktorn bestämt att jag ska göra ngn undersökning kan man ju fan inte säga nej jag vill inte????
Fattar igenting.
Skulle tydligen få en kallelse hem med så jag fattade inte vad hon dillade om med att ringa å vara otrevlig..

Får väl läsa mer när kallelsen kommer....





Kommentarer
Postat av: malin

tingsrydstant! bah. du ska få en kram av mig i morgon iaf<3

2009-10-19 @ 22:08:09
Postat av: malin

tingsrydstanta. du ska få en stor kram av mig imon<3

2009-10-19 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0