Mikaela is back on track!

Är så glad och lycklig!
Jag fullkomligt skuttar!
Okej, jag överdrev.
Men operationen gick bra! Dom kunde ta både cancern i levern och i tarmen samtidigt!
Min lycka är stor!
Har dock ont.
Och känner mig hemsk..
Äcklig faktiskt.. Fet och flåtig..
Får inte duscha riktigt pga en specialkatet med morfin som jag har i ryggen..
Sen har jag 7 liter vätska i kroppen , som inte borde vara där..
Och det känns ganska mkt att dom 7 kilorna har tillkommit..
Ser helt uppsvälld ut, å du ljuger jag inte ens lite..
Tack till alla er som stöttar och forsätter att göra det!
Betyder så oändligt:)


HAr inte varit kontakt med en dator sen operationen, de första dagarna var allts suddigt för morfiondosen var så pass hög, men man vänjer sig ganska fort vid det..
VIll inte tänka tanken på när den ska plockas bort..
Stomipåsn sitter där..
Vi är inte vänner än,.
Men antar att vi kommer bli det, varken den eller jag har ju ngt vidare val direkt..
Det är jobbigt att äta.. Fruktaänsvärt jobbigt. Får fortfarande en massa dropp ovh grejer och bara av dom blir man mätt, Så inte nog med de ska man kränga i sig en ganska stor bit mat jätteofta varje dag...
Återkommer..
Nu är det snart lunch eller ngt...





Kommentarer
Postat av: Josse

Fiiint, kusin! :D

Har tänkt på dej mycket denna veckan. Skönt att höra att allt gick bra! Men det visste vi ju redan att det skulle göra.

Puss och kram på dej din lilla morfinknarkare!

2009-11-09 @ 11:19:41
Postat av: Nea

Helt obeskrivligt jävla gött att se dig tillbaka i datorvärlden igen!!! :D

2009-11-09 @ 12:32:59
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: Lotta Vimmelmamman

Hurra Mikaela. Vet precis hur det känns.Berätta mer? Vad såg de? vad togs bort? hur ser din prognos ut nu? Förlåt att jag tjatar. Kram på dig du starka



Kram Lotta

2009-11-09 @ 15:17:21
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/
Postat av: maja

Välkommen tillbaka till datorvärlden Mikaela! Så glad att höra att allt har gått bra :) många tankar flög omkring i huvet i tisdags.. Kämpa på och visa hur jävla stark kvinna du är! Puss och kram lacktightssnygge du!

2009-11-09 @ 21:27:35
URL: http://mayyah.blogg.se/
Postat av: Ullis i Eskilstuna

Skönt att höra att det har gått bra!!

2009-11-10 @ 22:24:45
Postat av: Jonnas mamma

Kämpa på ... du fixar detta. Du är starkast i världen.

2009-11-11 @ 08:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0