Måndag.

Idag är det måndag, igen.
Veckorna rullar på i ryslig fart fast man bara går hemma å dräller å fördriver den mesta delen av sina dagar framför datorn, tragiskt nog.
Sovit som en kratta inatt..
Vaknade givetvis av klockan när jag sov som allra bäst.
Idag ska kateten bort!
Är så jäkla nervös över hur detta ska gå...
Fan, jag vill ju bara bli av med skiten men va fan ska jag göra om det inte funka som det ska da..?
Helvete..
Varför kan det inte bara gå vägen och bli bra nu..?
Jag orkar inte med mer motgångar just nu..
Fan fan fan..
Tårarna trillar ner för min kinder...
Har haft konstigt ont i magen hela natten..
Det finns kvar där idag med..
Är säkert för att jag är nervös..
Eller?

11.20
Ja, det är då jag ska vara inne hos distriksköterskan.
Hoppas hoppas hoppas..
Just nu vill jag inget hellre än att bara bli frisk.
Varför kan inte allt återgå till det normala å vanliga så fort som möjligt..?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en FIN människa, Du klarar detta!

ALL LYCKA TILL DIG!

Kramar i massor till dig!!!!!

2009-11-30 @ 17:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0