Home sweet home

Äntligen!
Idag fick jag komma hem
Hem hem hem hem!
Känns skönt som fan.
Slippa den sterila otäcka sjukhusmiljön som är så ofattbart oobehaglig så det finns inte..
Usch, det riktigt går kalla kårar längs ryggen på mig bara man ängnar det en liten tanke..
Usch..
Men skönt att man är hemma nu iaf!
Alla slangar är inte borta än, katetern sitter kvar.....
Förhoppningsvis ryker den snart den med.
Tycker minsann att det räcker med en jävla påse...
Mamma försöker göda mig med skumtomtar.
Tänk att det är jul snart..
Imon kommer några av mina fina flickor hit på fika:)
Ska bli så skönt att träffa dom igen!
Saknat som fan..

Nästa vecka ska läkarna har konferans nere i Malmö å bestämma vilken sort cellgiftsbehandling som jag ska ha.

Ikv ska jag bara vara hemma å ta det så lungt som möjligt.
Försöka gå å lägga mig tidigt å hoppas på en natt utan snarkande tanter och en massa spring bland sköterskorna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0