...

Nu sitter jag här å saknar igen..

"En kall öl i solen på Åbron med underbara hade det lätt varit värt
ja, det är väl det av livet vi lärt
en härlig bränna som sitter som en smäck
En lyckad outfit ute på ett sommardäck
Snyggkänslan som man får av några promille alkohol
Kom mina väner så säger vi SKÅL!
en härlig dag vid stranden
Hålla ngn man tycker om i handen
Avnjuta ett dopp i det blå
gå i sanden å stå på tå
Ta en sväng på stadens gata
bara lata lata lata
Känna semesterlycka
Å sen får var en tycka
Sol sol sol som avslutas med en nypa party & grill
Ja, jag vill ha det chill...


Semestern får gärna komma snart så jag kan slippa den eländiga söndagsångesten som rider min kropp som en elakartad mara


Jag välkomnar dig semestern med öppna armar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0