Det blåser upp till storm...

Hej! Det var längesen!
Hej! Ja, det var det.
Allt bra?
Ja, själv da?
Bara fint!
Det var så längesen att jag nästan hade glömt bort hur du såg ut, att du var så snygg!
Rodnar
Tack....
Kommer du ihåg den där kvällen med mig och gitarren.?
(Skojar du eller? Helst av allt hade jag velat säga att det har jag tänkt på sen den kvällen det hände, Att jag förmodligen aldrig kommer att glömma, hur mkt jag än skulle vilja om fallet var så, ..)
Du kommer ihåg alltså : )
Ska vi göra en repris ikv..? *blink*



DET ÄR INTE RÄTTVIST!
Du vet att jag hade en nästintill crush på dig
Och du behandlade mig som luft
Som om jag inte vore tillräcklig för dig
Som en fyllegrej som blev mer än en gång
Kändes så rätt
Så naturligt med dig, inte konstgjort
Men va fan fick man för det..?
Jo tack, kalla handen
Tack som fan..
Där stod jag med skägget i brevlådan, byxorna i knäväcken och ett dagen efter-piller i handen
Gjorde det mig lycklig tros..?
Hm, nej
Och nu, nu när det är som allra mest förbjudet
När jag äntligen försökt sopa tankarna på dig som förföljer mig både dag och natt under mattan
Ja, då kommer du där, glad i hågen och drar upp det igen
Inte rättvist
Du kunde väl kanske tänkt på det lite tidigare
Ja, då hade du haft mig där i din säng i gårnatt
Utan ngn tvekan...
Jag hade följt dig som en trogen hund längs regeringsgatan
In genom din port, in i din lägenhet
Nej, se vad du har gjort med mig!
Du är förbannat orättvis.....




Det blåser upp till storm i min värld igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0