...

Det är inte bra med sånna här dagar..
Dagar som är gråa,
som är mörka, långa och fyllda med tråk..
Baksissegheten har omfamnat mig åter igen, orkar inte göra ngt allt för ansträngande..

Hade behövt köpa mjölk och bröd
Frågan är om man vågar köra idag..
Onödigt att riskera ngt ju.. Blev kanske ganska mkt alkolrelaterade drycker igår..

Host host..
Hela tiden denna envisa hosta som inte vill släppa taget..

Dagar som denna får en att tänka en massa dumt..
En massa tankar som egentligen inte borde få finas där kryper sakta fram och kastar mörka skuggor i ögonen på en..
Är det verkligen bra det jag har nu..?
Djupa diskutioner med mitt inre dyker upp
Vill jag, kan jag orkar jag?
Nej, inte idag..
Spar det till en annan dag.
Borde kanske ringa en vän, en livlina som kan få mig på banan igen..
Hostar lite till..

Å ja, jag tycker faktiskt synd om mig själv idag..
Å nej, jag är INTE stolt över det, inte för 5 öre..
Men dessa dagar får en inte på annat humör..
Min Linus kanske kan bidra med lite ljus i tillvaron, han kommer nog ikväll..

Gaaaah!
Dessa meningslösa dagar då man helst bara vill dra täcket över huvudet igen från det att man vaknade tills, ja för alltid..
Det är så det känns..
Dessa dagar drabbar alla antar jag.
Mer eller mindre..
Behöver gråta, men vet inte vad jag ska gråta för.. Kanske borde kolla på en sorgsen film, då får man..
Om jag hade bott själv så hade det vara okej att bara börja lipa..
Ingen hade behövt se på..
Men om jag gör det nu så kommer mamma tro att det är ngt,,
Lilla fina mamsen..
Nej, bäst att hålla gråten inne ett tag till...

Söndag...
Söndag -  å depptankarna är verkligen här för att stanna denna dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0